Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
PUBLICITAT 1200X628

+  DECLARACIONS  

Neville: «Sempre he cregut en este equip»

Per Pere Alapont · 28 Gener, 2016

L’entrenador del València, Gary Neville, ha comparegut en roda de premsa després de la classificació del seu equip per a les semifinals de la Copa del Rei:

Estic encantat amb el resultat i amb no haver rebut cap gol. Hem fet sofrir als aficionats, però content per ells

El partit ha sigut còmode durant 60 minuts.Jo he jugat partits com estos,de protegir el que tens

No m’oblide de la Lliga.Sempre tenim en ment els partits que venen.Tenim poc marge de recuperació

Diumenge hem de donar una imatge acorde a l’afició que vindrà a vore’ns

Sempre he cregut en este equip

No és un punt d’inflexió.El que estem és en les semifinals

S’enfrontarem a un gran equip,siga quin siga