Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
PUBLICITAT 1200X628

+  DECLARACIONS  PRIMER EQUIP  

Mina: «L’actitud que hem demostrat ha sigut molt bona»

Per Blanquinegres · 05 Desembre, 2015

L’autor del gol de l’èxtasi a Mestalla ha parlat després davant tots els mitjans de comunicació en una nit que el gallec no oblidarà just coincidint en una nit plena de moltes circumstancies al voltant de l’equip i per ser el primer gol com a blanquinegre per a Mina.

 

No hi ha millor regal pel meu aniversari que el gol de hui.

L’actitud que hem demostrat ha sigut molt bona.

Sabíem que teníem que estar junts, sinó si anaven a la bogeria en podien fer un 8 per tots els costats.

Ha sigut una sensació molt bonica i de ràbia perquè tal volta les coses no estaven eixint molt bé.