Comunicat oficial del València contra la sanció a Gayà

Per Pablo Marquez · 11 Agost, 2022

El TAD ha pres la decisió de mantenir els quatre partits de sanció a José Gayà. Per tant, el lateral de Pedreguer no podrà jugar els primers quatre partits de lliga. Per este motiu, Gennaro Gattuso no podrà utilitzar al capità en el partit del diumenge davant el Girona.

En el València no entenen esta decisió i la consideren injusta, ja que altres futbolistes com Gerard Piqué o Iago Aspas han fet declaracions similars i no han rebut cap sanció al respecte. Des del club estan molt enfadats i han redactat un comunicat oficial al respecte.

El comunicat del València

El València CF desitja mostrar públicament el seu total suport al nostre capità, José Luis Gayà, i manifestar la seua profunda indignació per la desproporcionada i injusta sanció de quatre partits imposada per les seues declaracions posteriors a la trobada contra el CA Osasuna en la Jornada 32a de la passada temporada de LaLiga.

Després que les al·legacions presentades no foren ateses i Apel·lació ratificara la injusta sanció del Comité de Competició, el València CF va presentar un nou recurs davant al TAD (Tribunal Administratiu de l’Esport) argumentant, entre altres coses, l’evident greuge comparatiu respecte a altres casos que amb manifestacions similars o fins i tot més dures a les de Gayà no havien sigut sancionats o, en cas haver-ho sigut, la sanció havia sigut anul·lada a posteriori.

Este dijous -a tan sols tres dies de disputar el primer partit de LaLiga davant el Girona FC- el Club ha rebut resposta al recurs presentat el 30 de juny després d’insistir al TAD durant diverses setmanes i veure’s obligat a sol·licitar la cautelar. El TAD, lamentablement, ha desestimat les al·legacions i ratifica esta injusta sanció al capità del València CF, per la qual cosa Gayà no podrà jugar les quatre primeres jornades de LaLiga.

Les manifestacions de Gayà són públiques, igual que les d’altres futbolistes i entrenadors. El València CF torna a reiterar el seu total suport al seu capità i lamenta esta injusta sanció.