+  DECLARACIONS  PRIMER EQUIP  

Alcácer: «Necessitem guanyar un partit i la resta vindrà a continuació»

Per Blanquinegres · 15 Octubre, 2015 · 16:09

Paco Alcácer, en un moment de dolç després de la convocatòria amb la ‘Roja’, ha parlat davant els mitjans valencians. El davanter de Torrent s’ha mostrat amb ganes per tornar a retrobar-se amb Mestalla i donar per finalitzada esta parada de Lliga de 13 dies.

 

Tant jo com tots estem amb ganes després de la parada per lliurar-nos de les 2 setmanes sense lliga i començar a guanyar ja partit perquè el VCF ho necessita.

Nosaltres volem marcar a tots els partits, però estic segur que al remat els gols entraran.

L’any passat jugaven igual i marcaven i guanyaven partits, ara no esta sent així però per ganes dels jugadors no va a ser.

Le decisions de l’entrenador son per a respectar.

L’any passat va ser un exemple clar, jugàvem amb 4-4-2, 4-3-3, 3-5-2 i guanyàvem. Crec que tenim jugadors per completar qualsevol alineació i cal adaptar-se a l’estil del tècnic.

Per a un davanter son molt important tindre ocasions però hem de pensar que ara el més importat és guanyar partits i tornar a estar dalt.

Quan no marques gol, després de 3-4 partits el més important es fer gol i ara vull continuar fent gols.

Mestalla sempre és igual, exigent i impacient i me considere del VCF. EL públic es impacient perquè vol que ho fem be, per això es una opinió que no vaig dir-la per a mal.

Nosaltres no ho fem conscientment. Necessitem guanyar un partit i la resta vindrà a continuació perquè jugadors de qualitat tenim.

És un joc diferent, ací es per bandes per fora i en la Selecció més interiors. Tenim que fer-ho el millor possible amb els automatismes que entrenem.