ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  SOCIAL

El València respon al “dónde están las entradas” a través d’un comunicat oficial

Per Miguel Castells · 04 Abril, 2022

El València acaba d’emetre un comunicat oficial a través de les seues xarxes socials on s’ha defensat de les acusacions dels mitjans de comunicació i ha manifestat que es reserva el dret de prendre accions legals. Concretament es defén perquè diu que és fals que el president s’haja quedat 8.000 entrades i afirma que ha tret més entrades a la venda este any que a la final de 2019. Per últim, el comunicat indica que el que cal és animar a l’equip el dia 23.

Comunicat oficial

Este és el comunicat oficial:

En relació a les informacions i falsedats publicades per alguns mitjans de comunicació i grups d’interés en els últims dies, el València CF desitja manifestar:

1. Malgrat disposar de menys entrades que en la final de la Copa de S. M. el Rei de 2019, el València CF posarà a la venda més entrades per als seus abonats que en l’anterior edició. En 2019, jugant-se en un estadi amb major capacitat que La Cartuja, el Club va posar a la venda 12.106 entrades per als abonats que complien els criteris i en 2022 es posen a la venda 12.745.

2. La xifra total d’entrades que es posaran a la venda en el Gol Nord ascendeix a 17.497, que es divideixen entre els següents col·lectius: abonats que compleixen els requisits (tindran accés a compra el 95% d’un total de 13.565), abonats vips del Camp de Mestalla, aficionats d’altres llocs del món que no poden ser abonats, Associació de Futbolistes del València CF, jugadors de l’Acadèmia VCF, escoles conveniades, Associació Xicotet Accionista i empleats. La gran majoria de membres d’aquests col·lectius són actualment abonats del Club.

3. Els compromisos institucionals amb partners se situen en una altra part de l’estadi i no estan inclosos en este paquet d’entrades a la venda per a aficionats.

4. Les dades on els abonats poden consultar si compleixen els requisits per a comprar les entrades són accessibles des del primer dia a través d’un ‘dashboard’, de la mateixa manera que es va fer en 2019 a través de documents PDF. El València CF lamenta que no puguen assistir tots els aficionats a animar a l’equip en La Cartuja i entén que en una situació on, desgraciadament, la demanda supera a l’oferta hi haja aficionats que se senten frustrats per no disposar d’entrada per a la final.

5. Ni el President del València CF, Anil Murthy, ni el Consell d’Administració acaparen entrades per als seus interessos personals i és rotundament fals que el President dispose de 8.000 entrades, tal com han assenyalat en alguns mitjans de comunicació. El València CF es reserva el dret de prendre les mesures legals oportunes contra aquells que han dut a terme greus acusacions sense fonament ni realitat.

6. L’equip necessita el suport de la seua afició i que unifiquem forces davant una oportunitat tan bonica de guanyar un títol el pròxim 23 d’abril a Sevilla.