Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

+  DECLARACIONS  PRIMER EQUIP  

Gary Neville: «No me plantege dimitir»

Per Blanquinegres · 03 Febrer, 2016

Parlava el tècnic del VCF després de la dolenta imatge mostrada al Camp Nou. Visita en la que el seu equip encaixava un 7-0 per dir adéu al somni de la Copa i agreujar la situació d’un equip que va de vergonya en vergonya.

 

No me plantege dimitir.

Teníem un pla davant el Barça i davant el Madrid i hem decidir copiar este sistema però l’execució ha sigut equivocada.

Quan es produeixen moments així no ho disfrutes. És dolorós. M’he sentit indefens. Esta nit no la he disfrutat i la realitat és que he tingut dubtes des dels 18 anys i he d’assegurar-me que no podem caure en pensar en açò i ho he dit a l’equip.

Hauria sigut crític amb el joc i amb el rendiment. Ha sigut un joc molt pobre, regalant la pilota als rivals en zones perilloses. Hem donat un pas enrere. És impossible jugar així, hem perdut la confiança. Açò el valencianisme no ho mereix. Ells ho han patit i això és el que més mal me fa. Hem de guanyar al Betis.