Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Paulista demana perdó per la roja d’ahir

Per Alex Alfaro · 03 Febrer, 2023

L’entrada de Gabriel Paulista va poder tindre conseqüències més greus de les que va tindre sobre Vinicius. L’acció central del València va ser al voltant del minut 72, quan el partit començava a anar-se-li al conjunt che, quan aeste va donar una forta puntada al brasiler per a frenar la seua carrera directa a la porteria. Alberola Rojas no va tindre cap dubte amb ell i li va mostrar la targeta roja, deixant amb 10 al València. Hores després de l’acció, el capità valencianista es disculpa a través de les seues xarxes socials: «No vaig voler fer mal».

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida por Gabriel Paulista (@gpaulista5)

 

El perdó de Paulista

Accepte la crítica i la targeta roja, no estic orgullós. Soc un jugador contundent, però noble. Respecte a Vinicius i no va anar mai la meua intenció fer-li mal. Estem patint molt en este gran club, vivint una situació molt difícil i els sentiments estan a flor de pell. A vegades resulta difícil controlar els nervis. No els vaig controlar i demane disculpes de cor. Ho sent afició. Continuarem barallant fins al final per revertir esta situació. Que ningú dubte de nosaltres.