Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán i Gayà analitzen el derbi enfront del Llevant

Gonzalo López , 19/11/2025

Corberán i Gayà analitzen el derbi enfront del Llevant

ACTUALITAT
Polèmic debat entre Cañizares i Palop

Javi Richart , 15/10/2025

Polèmic debat entre Cañizares i Palop

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Ugrinic i Foulquier tornen als entrenaments

Per Rocío Muñoz · 13 Novembre, 2025

El València CF ha tornat als entrenaments a la Ciutat Esportiva de Paterna i amb això hi ha hagut una gran sorpresa: la volta a les sessions dirigides per Carlos Corberán de Filip Ugrinic i Foulquier.

El migcampista s’ha incorporat al treball juntament amb els seus companys un mes després de la seua lesió. Cal destacar que el suís seguix un pla de recuperació determinat i la seua tornada al verd serà progressiu.

A esta bona notícia se suma la de Dimitri Foulquier, qui ha realitzat exercicis de pilota en l’entrenament. El lateral dret va acabar amb problemes en el dol contra el Betis però es troba ja en la ultima fase del seu període de recuperació.

La idea de Carlos Corberán és recuperar als dos jugadors per a la convocatòria del derbi de la Comunitat Valenciana que es jugarà el divendres 21 a Mestalla a les 21h.