Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Deco reconeix que va valorar el fitxatge de Mamardashvili

Gonzalo López , 23/06/2025

Deco reconeix que va valorar el fitxatge de Mamardashvili

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Tres expresidents del València CF, a la llista de morosos d’Hisenda

Per Javi Richart · 28 Juny, 2025

L’Agència Tributària, com és tradició des de fa 12 anys, ha publicat la llista persones físiques o jurídiques que deuen més de 600.000 euros a la Hisenda Pública en data 31 de desembre de 2024. Fins a tres expresidents del València CF apareixen en aquesta llista: Paco Roig, Pedro Cortés i Juan Bautista Soler. Tots ells, amb un paper amb molta controvèrsia a la dècada dels anys 90 i dels 2000.

Juan Bautista Soler va ser el president del València CF que va iniciar el projecte del Nou Mestalla, que hui dia encara continua sense acabar. Va ser el dirigent que va acabar amb la millor època de la història del conjunt che, ja que la seua presidència va començar en 2004 i va acabar l’any 2008. L’empresari valencià deu 984.000 euros a nivell personal a la Hisenda Pública, mentre que amb les seues empreses deu 14 milions d’euros, en total.

D’altra banda, Pedro Cortés, president del València CF en dues etapes entre 1986 i 2001, també apareix a la llista de morosos, ja que deu 1.060.000 euros. Especialment, destaca la seua presidència a les dues finals de Champions League als anys 2000 i 2001. 

I l’altre expresident del València CF que apareix a la llista és Paco Roig, qui va ser el màxim càrrec de la institució che entre el 1994 i el 1997. Roig deu 8 milions d’euros a la Hisenda Pública a títol personal. Però, a banda, també té altres deutes a altres cooperatives a les quals està immers.