Les nostres Xarxes Socials

Els temes més vistos
Almeida:

Eva Tortajada , 28/03/2024

Almeida: "Estic content de jugar sense dolor"

ACTUALITAT
Javi Guerra:

Eva Tortajada , 21/03/2024

Javi Guerra: "Està clar que estic on vull estar"

ACTUALITAT

Tebas respon al comunicat de Vinicius i este li contesta de nou

Per Alejandro Fernandez · 22 Maig, 2023

Vinicius va publicar en els seus diferents comptes de xarxes socials, com Instagram i Twitter, un comunicat sobre el que havia viscut en el partit de Mestalla entre el València i el Reial Madrid. El brasiler va declarar que “el racisme és normal en LaLiga. La competició creu que és normal, la Federació creu que és normal i els adversaris li encoratgen. Una bella nació, que em va acollir i a la qual ame, però que va accedir a exportar al món la imatge d’un país racista”, i la resposta de Tebas no va tardar a arribar.

El president de LaLiga va eixir a defensar els interessos de la competició que presideix i va respondre de manera contundent a les paraules de l’atacant del Reial Madrid. Tebas va explicar a Vinicius que LaLiga va intentar explicar-li què pot fer la competició en els casos de racisme, però que no s’havia presentat a cap de les dates acordades que Vinicius va sol·licitar.

El jugador madridista no es va quedar callat després del missatge de Tebas i no va dubtar a respondre-li de nou al president de LaLiga. Vinicius va contestar que el president de LaLiga va aparéixer en les xarxes socials per a atacar-li i no per a criticar als racistes. A més, Vinicius va confessar que vol accions i càstigs, i que la imatge de LaLiga tremola.