Les hores decisives del mercat ja estan en marxa i un dels noms que ha tornat a escena és el de Carlos Soler. El centrecampista valencià, de 28 anys i amb contracte amb el PSG fins al 2027, busca una eixida per a tornar a tindre protagonisme. La seua prioritat passa per un traspàs definitiu, i entre les opcions que contempla guanya pes la possibilitat de tornar a Espanya, encara que tampoc descarta la Premier League, on va militar cedit la passada temporada.
La Reial Societat ha recuperat l’interés per incorporar-lo, tal com ja va succeir en finestres de mercat anteriors. Segons ha transcendit, en els últims dies hi ha hagut contactes entre els agents del jugador i el club parisenc per tractar de desbloquejar la situació. El tècnic Luis Enrique no compta amb Soler i el PSG vol resoldre el seu futur, encara que l’operació no és senzilla per les exigències econòmiques que comporta.
Tot i això, el club donostiarra veu en Soler un reforç de qualitat i experiència, que a més coneix perfectament la Lliga espanyola. La idea de sumar-se a un projecte sòlid com el que ha consolidat la Reial en les últimes temporades sedueix al futbolista, que estaria disposat a fer el pas si les parts aconsegueixen acostar postures en les hores que resten de mercat.