Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Schuster assegura contactes passats amb el València

Per Blanquinegres · 22 Febrer, 2017

L’entrenador alemany Bernd Schuster va aprofitar la seua visita a El Chiringuito de Mega per a opinar sobre l’actualitat valencianista. El germà va afirmar que va estar prop de signar pel club xe en diverses ocasions. «Vam estar tres vegades en la llista per a anar a València».

Schuster va explicar per què cap d’aquests tres contactes van fructificar a causa de la llarga llista de futuribles. «Quan el València cerca entrenador, fixa’t la llarga llista d’entrenadors importants que pot tenir» i va afegir per a llevar ferro a l’assumpte que «ells decideixen. A voltes entres i unes altres et quedes fora. Ocorre en tots els clubs».

El teutón va tenir paraules d’afecte per a l’afició blanquinegra malgrat la visió exterior a la Comunitat. «València és una bona plaça. Difícil, però molt bona».

Finalment Schuster va analitzar la situació del club en aquest moment. «És una pena que s’haja desbaratat una mica en els últims dos anys el que es volia començar amb un gran primer any amb Nuno en la Champions. Tenia bona pinta».