Rodrigo: «Hem de començar a millorar ja»
Per Pere Alapont · 02 Febrer, 2015
El jugador hispà-brasiler del València Rodrigo Moreno ha afirmat en zona mixta de l’estadi de La Rosaleda que després de la derrota de hui la plantilla ha de tornar a alçar-se i que la competició «no para». «Ha sigut un pal important. Hem d’alçar el cap i treballar durant la setmana», ha declarat.
El futbolista també ha manifestat que els jugadors són conscients que han d’estar dalt a final de temporada i que han de començar a millorar ja.




