Rodrigo: «El resultat és just «
Per Pere Alapont · 10 Gener, 2015
El golejador del València en el dia de hui, Rodrigo Moreno, ha afirmat que l’empat obtés a Vigo és «just» i que el Celta «ha jugat bé». «Han demostrat que tenen un bon equip i aquest és un camp complicat», ha apuntat.
Sobre el seu gol, el jugador ha declarat que per a ell «havera sigut més important eixir amb els 3 punts». «Me’n vaig amb un sabor agredolç pel resultat, però si la setmana que ve guanyem serà positiu», ha sentenciat.




