Rafa Mir parla del seu passat com a valencianista
Per Blanquinegres · 03 Octubre, 2025
Rafa Mir, davanter de l’Elx CF, va fer balanç de la seua trajectòria recent en l’acte de presentació oficial amb el club franjaverd i va admetre que la seua etapa en el València CF no va ser com havia esperat. “El passat està per a aprendre d’ell. Les coses no van eixir com volíem, però de tot s’aprén”, va declarar l’atacant, que va recordar que una lesió el va mantindre “molts mesos” fora del terreny de joc durant la seua estada a Mestalla.
Mir, cedit pel Sevilla amb opció de compra, va assenyalar que ara es troba en un moment de plenitud a l’Elx, on ha sigut rebut amb “carinyo i confiança” per part tant del club com del tècnic, Eder Sarabia. “No hi ha millor forma de tornar-ho que parlant dins del camp”, va afirmar el futbolista murcià, que ja suma tres gols en Lliga.
El davanter va insistir que no es marca fites golejadores concretes, sinó que es centra en el treball diari i en gaudir del joc. “No em plantege cap escenari, només el dia a dia. Continuar treballant i gaudint del que fem, perquè això ens donarà un premi gran al final”, va apuntar.
Respecte al seu present, Mir va remarcar que l’Elx, quart classificat i encara invicte, viu amb ambició i sense mirar més enllà del pròxim partit. “Ja tenim la ment posada en el Deportivo Alavés. Tot té el seu procés i estem disfrutant del camí”, va assegurar.




