Rafa Mir diu adeu al València amb una carta d’acomiadament
Per Javi Richart · 26 Maig, 2025

Era un secret a veus, però el jugador ho acaba de fer oficial. Rafa Mir no continuarà al València CF la pròxima temporada. El davanter murcià ha confirmat en les seues xarxes socials que ha acabat la seua etapa a Mestalla amb una carta d’acomiadament on ha dit adeu a l’afició che després d’una temporada complicada a nivell personal i esportiu.
Rafa Mir tornarà al Sevilla FC, club que té la propietat del futbolista. Ara, serà el club andalús el que decidirà sobre el seu futur. Ha estat una temporada complicada per al davanter, ja que al passat mes de setembre va esclatar el seu cas per una presumpta agressió sexual. Per aquesta raó, no va jugar durant diversos mesos, això sumat a una lesió de llarga duració.
En total, Mir ha disputat 22 partits amb el València CF, amb un resultat de 2 gols i 2 assistències. Un d’eixos gols va ser a Copa del Rei davant la SD Ejea, i l’altre a l’última jornada de lliga contra el Reial Betis. Tan sols ha sumat 5 titularitats, 3 amb Rubén Baraja als primers encontres de lliga, i 2 amb Carlos Corberán.
“Ha sigut una temporada complicada. A nivell col·lectiu no vam començar com volíem, i en l’aspecte personal em va tocar afrontar la primera lesió de tota la meua carrera. Però els reptes estan per afrontar-los, i amb treball, constància i compromís es superen. Sempre vaig posar l’equip per davant de tot. Me’n vaig amb la tranquil·litat d’haver-ho donat tot en cada entrenament, en cada minut, tractant de sumar sempre al grup. Junts hem lluitat per canviar la dinàmica i acostar-nos a llocs europeus. Eixa ambició, eixe esperit de lluita, és el que necessita aquest club, i estic convençut de que el València prompte tornarà al lloc que li correspon”, ha explicat Mir en el comunicat.