Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront de l'Alabés

Gonzalo López , 08/03/2026

Corberán analitza la victòria enfront de l'Alabés

ACTUALITAT
Corberán analitza la victòria enfront de l'Osasuna

Gonzalo López , 01/03/2026

Corberán analitza la victòria enfront de l'Osasuna

ACTUALITAT
Corberán analitza la victòria enfront del Llevant

Gonzalo López , 15/02/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Llevant

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Quique Sánchez Flores tornarà a LaLiga

Per Blanquinegres · 03 Març, 2026

El Deportivo Alavés ha tingut que fer un gir a la seua temporada després de la derrota contra el Levante UD (2-0), que va acabar sent la sentència per a Eduardo Coudet. Amb l’equip fregant els llocs de descens i només dotze jornades per davant, el club de Mendizorroza ha tingut que fer un canvi a la banqueta.

El relleu serà Quique Sánchez Flores, un tècnic amb una trajectòria contrastada en el futbol espanyol i experiència en contextos de màxima exigència. Segons les informacions avançades per Fabrizio Romano, l’entrenador madrileny assumirà el repte amb un contracte fins a juny de 2028.

Sánchez Flores arriba amb l’aval d’haver dirigit equips com el Valencia CF, Atlético de Madrid, Getafe CF, RCD Espanyol o el Sevilla FC, destacant per la seua capacitat per dotar els equips de solidesa i competitivitat.