Problemes amb el fitxatge de Mikelbrencis
Per Javi Richart · 31 Juliol, 2026 · 11:32
El València CF continua sense lateral dret quan tan sols li queden dos partits per a finalitzar aquesta pretemporada, els quals seran contra l’Stoke City i el Newcastle United al Trofeu Taronja. Carlos Corberán necessita a un jugador per a eixa posició, i l‘objectiu principal als últims dies havia passat a ser William Mikelbrencis.
En canvi, l’operació del lateral francés de l’Hamburg s’ha complicat en les últimes hores, ja que han aparegut equips com el PAOK o l’Espanyol de Barcelona, com ha informat Tribuna Deportiva. Aquests equips estan pressionant fort pel jugador, però la intromissió d’altres clubs ha suposat complicacions.
Mikelbrencis era l’opció elegida pel València per a reforçar el lateral dret i, a més, ser un jugador sub-23 que completara el planter. A més, el club de Mestalla estava en negociacions amb el jugador, i ara l’operació entra en un altre plànol.
La planificació esportiva del València es va trencar fa unes setmanes després del desplant de Thomas Meunier, qui va decidir fitxar pel Sunderland quan ja ho tenia tot tancat amb el conjunt valencianista. A partir d’ahí, el pla es va trencar i Corberán necessita un lateral dret per a començar la lliga contra el Celta de Vigo el 22 d’agost.




