PUBLICITAT Champions Burguer Champions Burguer

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Primeres declaracions de Raba com a valencianista

Per Blanquinegres · 05 Juny, 2025

Dani Raba ja parla com a jugador del València CF. El primer fitxatge per a la temporada 2025/26 ha mostrat la seua il·lusió després de fer-se oficial la seua incorporació al club de Mestalla. L’extrem càntabre arriba lliure després de finalitzar el seu contracte amb el CD Leganés, on va ser un dels futbolistes més destacats malgrat el descens. El seu fitxatge ha comptat amb l’aval de Miguel Ángel Corona, Carlos Corberán i el vistiplau de Ron Gourlay.

El nou jugador valencianista s’incorporarà a la pretemporada a principis de juliol i, en declaracions a la ràdio oficial del club, ha expressat la seua satisfacció: “Estic molt content, amb moltes ganes d’arribar, de conéixer les instal·lacions, de començar els entrenaments i conéixer la gent. Estic molt il·lusionat i amb ganes de donar aquest salt”. Raba ha destacat també que el projecte li arriba en un moment clau de la seua trajectòria: “Crec que el València CF em pot aportar molt, igual que jo a ell”.

Amb experiència a LALIGA i coneixedor de la història del club, Raba ha volgut posar en valor la confiança rebuda per part de Corberán i Corona: “No es podia dir que no. Tot el món sap què és el València CF i aquest canvi em vindrà molt bé tant a nivell personal com professional”. Finalment, ha tingut paraules per a l’afició: “Estic molt content d’arribar a aquesta Terra de Valentia i amb molt d’orgull i compromís defensaré este escut. Amunt València!”