PRÈVIA VCF-ATH: Invictes però amb ganes de més
Per Cristian Año · 01 Octubre, 2017

Els de Marcelino continuen invictes en este inici de temporada. Juntament amb el Barça i l’Atlètic de Madrid, el València CF és un dels tres equips que no ha deixat escapar 3 punts en cap dels sis primers enfrontaments de lliga. Amb 12 punts, el conjunt blanc-i-negre ha recuperat la il·lusió i es situa en llocs Champions jornada rere jornada.
Este diumenge a les 18.3o hores serà l’Athlètic de Bilbao qui visite Mestalla per a intentar rascar-li punts al València CF, encara que tal com declara el tècnic del conjunt basc, Ziganda, “el València està en una xispa increïble i no ens podem descuidar”. El rival arriba a l’enfrontament després d’una sorprenent derrota a Europa League davant el Zorya. Un handicap favorable per als de Marcelino, ja que els minuts acumulats podrien passar-los factura.
El València CF, per la seua part, arriba després d’una gran victòria a Anoeta per 2 gols a 3 en els últims instants del partit i amb la moral molt elevada després de sumar tres victòries i tres empats. A més, Marcelino sembla que ha recuperat la millor versió de cadascun dels jugadors. Els davanters han tornat a trobar-se en el gol, tant Zaza com Rodrigo i Santi Mina. L’únic que canviarà serà el mig del camp, ja que Kondogbia haurà de complir sanció per la roja que va veure. Carlos Soler podria ser l’encarregat de suplir la seua baixa, encara que el tècnic asturià podria sorprendre’ns en el seu XI inicial com ja va fer en la visita al camp de la Reial Societat.
El que està clar és que el València buscarà els 3 punts per a no desenganxar-se dels llocs europeus, encara que enfront tindrà un rival necessitat al qui li fa falta començar a sumar punts, ja que no guanya en lliga des de la tercena jornada.
Així podria ser l’XI inicial del València CF: