Peter Lim s’afona en la llista Forbes: el pitjor moment del magnat de Singapur
Per Blanquinegres · 07 Septembre, 2025 · 16:38
Peter Lim, màxim accionista del València CF, travessa un dels seus pitjors moments econòmics dels últims anys. Tot i continuar sent multimilionari i una de les grans fortunes de Singapur, el magnat no aconsegueix recuperar el pols financer des de la pandèmia.
La revista Forbes l’ha situat en el lloc 1.942 de les persones més riques del món i en el número 32 del seu país, molt lluny de les primeres posicions que va arribar a ocupar. La seua fortuna actual oscil·la entre 1.6 i 1.8 bilions de dòlars, una xifra que ja és inferior a la que tenia en 2020, en plena crisi sanitària.
El moment més dolç de Lim va arribar en 2021, quan Forbes el va valorar amb 3 bilions d’euros de patrimoni. Des d’aleshores, la caiguda ha sigut constant. Ni tan sols el projecte d’un hospital de luxe valorat en 5.500 milions d’euros a través del Thomson Medical Club, o la gestió de la nova residència del seu amic íntim, el Príncep de Johor, han servit per a revertir la tendència negativa.




