Pepelu trenca el silenci sobre Corberán i el vestidor
Per Blanquinegres · 05 Novembre, 2025
El valencianisme viu setmanes convulses. Els mals resultats han instal·lat una sensació de crisi total en el si del València CF, i els rumors sobre una possible fractura dins del vestidor no han deixat de créixer. La pregunta sobre si Carlos Corberán continua comptant amb el suport de la plantilla ha estat una constant, fins al punt que el mateix tècnic de Cheste va haver d’abordar-la en roda de premsa. També Copete, a la sortida d’un entrenament, va voler tallar de soca-rel els comentaris assegurant que “l’equip està amb el míster”.
Ara, ha sigut Pepelu qui ha volgut donar un pas endavant. El migcampista de Dénia no ha parlat davant dels micròfons, però sí que ha utilitzat les seues xarxes socials per a enviar un missatge clar: “Més forts i units que mai. A per el Betis”, ha escrit acompanyant el text amb una fotografia de l’entrenament i un emoticó de complicitat. Un gest que busca transmetre un missatge d’unitat en un moment especialment delicat.
Malgrat les paraules de suport, el rendiment de l’equip —i del mateix Pepelu— ha estat en entredit. El de Dénia és un dels jugadors més discutits de la plantilla.
Este diumenge, davant el Reial Betis, el València tindrà una oportunitat d’or per a demostrar que, efectivament, no hi ha cap trencament dins del vestidor. Els de Corberán acumulen sis jornades sense guanyar i necessiten un triomf urgent per a eixir de la zona de descens i calmar les aigües abans del paró internacional.




