Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Baraja analitza la contundent victòria davant l'Atleti

Joan Marc García , 16/09/2023

Baraja analitza la contundent victòria davant l'Atleti

ACTUALITAT
Rubén Baraja:

Sergio Botella , 01/09/2023

Rubén Baraja: "Estic desitjant que el mercat acabe ja"

ACTUALITAT

ACTUALITAT  

Paulista i Rodrigo estan disponibles per a Pamplona

Per Blanquinegres · 25 Octubre, 2019

El València CF prepara el partit del diumenge davant el CA Osasuna amb bones notícies. Albert Celades ha dirigit l’entrenament d’aquest matí amb dues novetats, Rodrigo Moreno i Gabriel Paulista. Després de superar les molèsties, ambdós futbolistes estan disponibles per a l’encontre en Pamplona, si així ho decideix el tècnic.

El davanter espanyol ha esdevingut una baixa molt sensible per al València. Rodrigo s’ha perdut els dos últims encontres del conjunt blanc-i-negre en aquesta última setmana i l’equip no ha pogut passar de l’empat a 1 en ambdós partits.

D’altra banda, el defensor brasiler va acabar el partit de la Lliga de Campions amb molèsties, i l’equip va acabar pagant eixa debilitat defensiva durant els últims minuts de partit. Tanmateix, Gabriel Paulista va jugar els darrers instants del partit amb un embenatge a la cuixa per unes molèsties musculars, tot i això, va ser el millor jugador de l’equip a França.

No obstant això, el tècnic català segueix sense poder comptar ni amb Gonçalo Guedes, ni amb Cristiano Piccini, ambdós lesionats.