Paulista, dubte fins a última hora per a enfrontar-se al Rayo
Per Miguel Castells · 24 Novembre, 2021

La infermeria del València està pràcticament buida. Després d’un mes molt complicat a l’apartat de baixes, Bordalás ja té a quasi tots els seus efectius disponibles, però encara no compta amb dos futbolistes que al bon inici de l’equip eren titulars indiscutibles: Paulista i Thierry Rendall.
Paulista – Alderete
El central brasiler formà amb Alderete una de les millors parelles de centrals les primeres jornades, però les sancions i lesions han fet que no siga habitual que tornen a coincidir. S’esperava que este dissabte foren titulars els dos, però segons Onda Deportiva, la presència de Paulista està en dubte fins a última hora.
Per darrere de Thierry i Lato
Amb un guerrer com ell mai es sap, però de moment no s’ha entrenat hui amb els seus companys, mentres que Thierry Rendall i Lato sí que han fet la part física amb el grup, un fet que indica que la recuperació del central està per darrere. A més a més, la falta de centrals a la plantilla provoca que Bordalás no force amb cap d’ells quan tenen molèsties.
La defensa davant la Real
De totes maneres, el gran partit en defensa del València davant la Real convida a pensar que si el brasiler no arriba en condicions Bordalás repetirà la parella de centrals. Al Reale Arena Diakhaby va tindre una prova de foc que va superar amb nota i s’ha guanyat una altra titularitat, i una altra vegada davant un atac que està molt en forma.