Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Novetats importants a la convocatòria del València

Per Blanquinegres · 19 Octubre, 2025

El València CF ha completat este diumenge per la vesprada l’última sessió d’entrenament abans d’emprendre el viatge cap a Vitòria, on s’enfrontarà este dilluns al Deportivo Alavés. Després de l’entrenament, Carlos Corberán ha fet pública la convocatòria, en la qual no figuren quatre jugadors del primer equip: Mouctar Diakhaby, Largie Ramazani, Dimitri Foulquier i Filip Ugrinic.

El tècnic de Cheste ja havia advertit dissabte que Diakhaby i Ramazani pateixen lesions musculars importants que els mantindran fora de combat aproximadament dos mesos i un mes, respectivament. A més, Foulquier i Ugrinic, que van acabar l’últim partit amb molèsties, tampoc han pogut completar l’entrenament amb el grup i s’han quedat fora de la llista per precaució.

Per a suplir les absències, Corberán ha recorregut a la pedrera i ha citat Rubén Iranzo i Lucas Núñez. El tècnic ha explicat que el criteri principal per triar joves del filial és la posició i la projecció del jugador, subratllant que esta temporada el club ha fet un pas avant per augmentar la competitivitat interna i donar més protagonisme als futbolistes formats a l’acadèmia.