La suspensió del partit entre el Valencia CF i el Real Oviedo previst per a este dilluns a les 21 hores a Mestalla va ser conseqüència directa de l’alerta roja per pluges que encara manté en tensió a la Comunitat Valenciana. La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) va decidir ajornar l’encontre davant el risc que suposava per a milers d’aficionats blanquinegres que es desplacen des de fora de la ciutat. La nova cita tindrà lloc este dimarts a les 20 hores.
Segons les previsions d’AEMET, la situació meteorològica millorarà de manera notable amb el pas de les hores. Encara que l’alerta roja es mantindrà activa durant tot el dilluns, esta baixarà a nivell taronja durant la nit i la matinada. De fet, s’esperen precipitacions importants a la zona de Mestalla a partir de la mitjanit, amb registres d’uns 10 litres per metre quadrat.
Però el canvi més esperat arribarà a partir del dimarts al migdia, quan les alertes quedaran desactivades i es recuperarà la normalitat amb nivell verd. La vesprada serà fins i tot solejada a partir de les 17 hores, i en l’hora del partit la temperatura rondarà els 21 graus. Tot apunta, per tant, que el xoc entre el Valencia i l’Oviedo es disputarà en unes condicions meteorològiques plenament favorables.