Nou comunicat mèdic sobre Jaume Domenech

Per Blanquinegres · 08 Maig, 2024

El porter del València CF,Jaume Doménech, va passar proves mèdiques definitives ahir, confirmant així els pitjors temors per a l’equip dirigit per Rubén Baraja.El jugador d’Almenara ha patit un trencament en el recte de la cama dreta, cosa que significa que estarà fora de competició per la resta de la temporada.

En una jugada fortuïta amb Kike García, davanter de l’Alabés, Doménech diu adeu a la temporada, en un partit on va tornar a ser titular en Lliga. Les opcions que maneja Baraja per a este final de temporada, són Mamardashvili que tornarà a l’onze titular després de completar el seu partit de sanció, Cristian Rivero que es convertirà en el segon porter i l’última opció per a suplir a Jaume Doménech serà la de pujar al porter del València Mestalla.

Nou comunicat mèdic

El porter del Valencia CFJaume Domènech, serà intervingut quirúrgicament demà a València de la lesió patida en el tendó del recte femoral del quàdriceps de la cama dreta, durant el transcurs del partit a Mestalla davant l’Esportiu Alabés.

La previsió dels servicis mèdics és que, una vegada realitzada la cirurgia, el portera valencianista romandrà ingressat entre 24 i 48 hores.