Neto ja està a València
Per Blanquinegres · 07 Juliol, 2017

El València Club de Futbol ja ha tancat el seu primer fitxatge de l’estiu i este ja està al Cap i Casal. Norberto Murara ‘Neto’ ha aterrat al voltant de les 12.40 hores a l’aeroport de Manises per convertir-se en la primera cara nova del nou projecte blanc-i-negre.
En la vesprada d’ahir, el director general, Mateu Alemany va aplegar a un principi d’acord amb la Juventus de Torí perquè el brasiler siga el substitut de Matt Ryan a la porteria del conjunt de Mestalla a canvi de 6 milions d’euros, més un altre en variables. La insistència del jugador ha sigut clau per tancar l’operació i que, d’esta manera, el nou tècnic, Marcelino Garcia Toral veja complit el seu desig de millorar la posició de ‘1’.
El meta sud-americà de 27 i que conta amb passaport italià signa per quatre temporades i té previst aterrar hui al Cap i Casal. Una vegada superades les pertinents proves mèdiques, l’entitat vol fer oficial la seua contractació. D’esta manera, l’entrenador de Villaviciosa ja podrà contar amb ell en la primera concentració de pretemporada que tindrà lloc des de demà a la localitat francesa d’Evian Les Baines.