Negredo: «Quan t’està costant fer gols tens alguna cosa pendent amb un mateix»
Per Alex Chardí · 14 Abril, 2015 · 18:02
Álvaro Negredo ha parlat per a VCFplay sobre la victòria davant el Llevant per 0-3, coronada amb un golàs del madrileny vora el final del partit. El davanter ja té el punt de mira situat en el Camp Nou:
«Quan t’està costant fer gols tens alguna cosa pendent amb un mateix i tenia moltíssimes ganes. Tant de bo que no es quede únicament en este gol i que en este últim tram puga sumar més per a l’equip»
«Tots m’han dit que s’alegraven moltíssim per mi i açò diu molt d’un vestuari»
«Moltes vegades he donat coses bones a l’equip, al joc, però un davanter com se sent a gust és fent gols»
«Del que ha passat en partits anteriors cal oblidar-se ja perquè no vas a aconseguir absolutament res»
«Sabem que va a ser un partit difícil pel moment que travessa el Barcelona i per l’objectiu que té, però intentarem traure alguna cosa molt positiu del Camp Nou»




