Cristhian Mosquera s’ha acomiadat aquest dilluns de la ciutat esportiva de Paterna, la que ha sigut la seua llar durant els últims nou anys. Visiblement emocionat, el central colombià, format a la pedrera del València CF, va posar veu a una marxa que fa mal: «Aquesta ha sigut casa meua i sempre ho serà. Vaig arribar ací amb 12 anys i me’n vaig sent un home.»
Mosquera va reconéixer que no ha sigut una decisió fàcil: «Estic un poc trist perquè porte ací tota la vida. Les decisions en el futbol són així. Comença una nova etapa. És il·lusionant, però te’n vas trist.»
Abans de fer oficial el seu fitxatge per l’Arsenal, el jove defensa va voler respectar els temps del club: «Preferisc que primer parle el club.» Un comiat sincer, d’aquells que deixen empremta.