Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Mosquera, al mercat: el VCF el posarà a la venda si no accepta una renovació a la baixa

Per Blanquinegres · 02 Maig, 2025

Cristhian Mosquera ja està al mercat. El central del Valencia CF ha posat com a condició per renovar una clàusula de rescissió inferior als 20 milions d’euros. La seua renovació implicaria també una fitxa elevada i una clàusula al voltant dels 18 milions, una xifra que el club considera insuficient.

Davant esta situació, el VCF ja ha decidit que el millor escenari és una venda, més sabent que acaba contracte el pròxim 30 de juny. El club pretén traure més de 18 milions pel defensa, que compta amb diversos pretendents a Europa. Si no accepta una renovació en termes més beneficiosos per al club, Mosquera eixirà este estiu.

Un dels equips interessats és l’Atlético de Madrid. El club matalasser treballa per incorporar el central del Valencia. L’espanyol, de 20 anys, agrada molt i encaixa en el perfil que busca l’equip del Cholo. Mosquera està totalment obert a un traspàs i, de fet, preferiria continuar a la Lliga abans que provar sort en una altra competició europea. Els contactes entre les parts ja han començat. Ara bé, la prioritat de l’Atlético continua sent Romero, però Mosquera figura a la llista com a alternativa clara.