ACTUALITAT  SOCIAL

Miguel Zorío contesta al comunicat de Meriton Holdings

Per Miguel Castells · 04 Octubre, 2021

L’oferta de Miguel Zorío és totalment seriosa. Després del comunicat que va emetre Meriton Holdings a través del compte oficial de Twitter del València, on afirmava que el club no està en venda i que no havia aplegat cap oferta, el mateix Zorío ha decidit contestar al grup singapurés amb un comunicat oficial.

En el comunicat afirma que l’oferta està vigent fins a l’1 d’abril de 2022 i que la venda del club és qüestió de temps. La institució cada vegada estarà més ofegada, ja que la situació econòmica empitjora amb el pas dels dies, i finalment no tindran una altra opció que cedir i vendre el club.

Meriton, sense paraula per a Zorío

A més a més, Zorío també ha desqualificat la paraula de Peter Lim i companyia amb el famós “Alcácer no està en venda”, quan el jugador de Torrent al dia següent ja estava de camí a Barcelona. Per últim, l’exvicepresident ha afirmat que l’ampliació de capital tan sols té la finalitat que el club no caiga en dissolució, però no es tracta d’una jugada per a salvar econòmicament al club.

Els papers

Zorío ha adjuntat els papers que confirmen que existeix l’oferta i són els següents: