Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Mateu Alemany, prop de ser el substitut de Ron Gourlay a Aràbia

Per Javi Richart · 25 Juliol, 2025

Mateu Alemany busca nou equip. Des de la seua eixida del FC Barcelona, el balear ha tingut negociacions amb diversos clubs per a emprendre un nou futur professional. De fet, Mateu Alemany ha estat prop de ser el nou director general d’un dels clubs referència d’Itàlia, com la Juventus de Torí.

No obstant això, l’opció italiana no es va concretar, i ara Mateu Alemany està en negociacions amb un nou club. Com ha informat Marca, aquest equip és l’Al Ahli, conjunt d’Aràbia Saudita. Precisament, a aquesta entitat va arribar Ron Gourlay, actual CEO de futbol del València CF, en el mes de novembre de 2023.

En canvi, Gourlay va dimitir com a dirigent de l’Al Ahli fa 4 mesos, quan va rebre l’oferta de Peter Lim, el seu amic, i unir-se al València CF. Ara, el conjunt àrab busca en Mateu Alemany la figura d’un director general molt capacitat, i que ja ha demostrat que pot dur als clubs a l’èxit, com va fer a Mestalla.