L’opció que sondeja el València per al lateral dret
Per Gonzalo López · 13 Febrer, 2026
La situació del lateral dret ha sigut i és un dels pitjors problemes per al València aquesta temporada. A Corberán se li està presentant una situació d’emergència en eixa demarcació, marcada per les constants lesions de diversos jugadors. Hui dia, el nom d’Unai Núñez es presenta com el principal ajustament per tractar d’apanyar el lateral dret.
La temporada del València en aquesta posició és més que preocupant: Thierry Correia va reaparéixer el cap de setmana passat després d’un temps fora dels terrenys de joc, però aquesta setmana encara no ha entrenat per una sobrecàrrega muscular. Foulquier va ser intervingut quirúrgicament del genoll esquerre ahir de matí. I, en últim lloc, l’alternativa, Rubo Iranzo també està en procés de recuperació d’un esquinç de lligament lateral intern del genoll dret.
A causa de tota aquesta situació, el València ha activat el pla per reforçar la demarcació en qüestió de cara a la temporada vinent. Independentment de la situació dels dos laterals drets de l’equip. El nom que està damunt la taula i pel qual hi ha hagut conversacions és el de Víctor Gómez, segons ha avançat Ser Deportivos València.
Aquest jugador, internacional amb la Selecció Espanyola en categories inferiors i format a la pedrera de l’Espanyol, actualment milita al Braga de la lliga portuguesa. El lateral dret acaba contracte el juny de 2028, però després d’uns bons anys a Portugal, es planteja el seu regrés a la lliga espanyola. El Braga va arribar a pagar 2 milions d’euros a l’Espanyol per fer-se amb els seus serveis.
Víctor Gómez ho està disputant pràcticament tot, incloent-hi competició europea, i el seu valor de mercat actual envolta els 7 milions d’euros. Així mateix, per tal d’incorporar-lo en el mercat d’estiu, el València hauria de fer una notable inversió, ja que en el Braga tenen al jugador ben valorat.



