L’onze que ha provat Simeone per a enfrontar-se al València
Per Joan Marc García · 15 Septembre, 2023

El València tornarà demà a l’acció després del paró de seleccions de septembre. En aquest cas, els de Baraja es veuran les cares amb l’Atlètic de Madrid a Mestalla, equip que ha començat LaLiga com un tir. El seu últim partit, res més lluny de la realitat, va acabar 1-7 davant el Rayo Vallecano.
El club de Mestalla arriba a aquest partit després d’encadenar la seua segona derrota consecutiva a la comeptició davant l’Alabés a Mendizorrotza (1-0). Per tant, l’objectiu no és altre que tractar de trobar de nou el camí de la victòria, al igual que davant Las Palmas (1-0) i Sevilla (1-2).
En aquest context, arriba l’Atleti de Madrid a Mestalla. Serà el primer onze sense Yannick Carrasco, traspassat a l’Aràbia Saudí. S’ha especulat molt amb el seu possible substitut i, de moment, Simeone sembla apostar per Rodrigo Riquelme.
L’onze de Simeone per al València-Atleti
Cal destacar que per a aquest partit són baixa segura Koke, Reinildo, Memphis i Soyuncu. Mentre que l’exvalencianista Samuel Lino és dubte, al igual que altre exvalencianista, Rodrigo De Paul.
Per tant, tot apunta a que l’Atleti eixirà amb aquest onze: Oblak; Azpilicueta, Savic, Witsel, Hermoso, Riquelme; Marcos Llorente, Barrios, Lemar; Griezmann, Morata.