Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la victòria enfront del Barça

Gonzalo López , 23/05/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Barça

ACTUALITAT
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Lim va rebutjar al grup mexicà que volia comprar el Sevilla, qui abans es va interessar pel València

Per Javi Richart · 29 Maig, 2026

El Grup DMI, qui va estar a punt de comprar la majoria accionarial del Sevilla FC acompanyat de Sergio Ramos, va estar abans interessat en el València CF. Segons ha confirmat El Correo de Andalusia, el grup immobiliari va intentar fer-se amb el conjunt de Mestalla, però Peter Lim es va negar inclús a obrir negociacions formals.

L’objectiu i la feina del Grup DMI es basa especialment en l’aspecte immobiliari, amb projectes residencials, de vivenda, hotels i oficines. Precisament, a València molts s’han aprofitat de l’operació que envolta a Mestalla i al Nou Mestalla per guanyar diners a costa del club amb operacions similars.

El Grup DMI es va interessar pel València principalment per este aspecte. El club valencianista té en les seues mans la futura venda de la parcel·la actual de Mestalla, on hi ha una superfície edificable de 90.000 m². En canvi, el conjunt immobiliari es va acabar decidint pel Sevilla degut a que el club andalús té menys patrimoni d’aquestes característiques, i la ganància futura podria ser major a Nervión.

Peter Lim demana més de 400 milions d’euros, una xifra que coincideix amb la que el grup que va portar Sergio Ramos va oferir en un primer moment al Sevilla, però els canvis a última hora han frenat l’operació. De moment, l’accionista majoritari del València CF es tanca inclús a negociar.