Carlos Corberán ja ha traslladat al club les seues prioritats per a reforçar la plantilla del València CF en aquest tram de mercat estival. Tal com ha avançat 90 Minuts, el tècnic considera fonamental incorporar un central esquerrà, un migcentre i un davanter abans del tancament del mercat.
El perfil més urgent és el del central esquerrà, amb capacitat per millorar l’eixida de pilota des del darrere, un dels aspectes clau en l’estil de joc que vol implantar l’entrenador. També es busca un migcampista amb capacitat per dirigir i equilibrar el joc, i un nou davanter que complemente l’atac.
En aquest últim punt, Umar Sadiq continua en l’òrbita del club. L’opció del davanter nigerià no està descartada si el mercat s’allarga i la Reial Societat no aconsegueix col·locar-lo, el València podria intentar una segona cessió abans del 31 d’agost.