ACTUALITAT FITXATGES PRIMER EQUIP
Les primeres paraules de Ryunosuke Sato com a valencianista: «Estic molt content»
Per Manel Rumbau · 06 Juliol, 2026 · 12:03
Ryunosuke Sato ja està en València. El jove extrem japonés ha aterrat este dilluns a la ciutat després de setmanes d’espera per a obtindre el visat necessari per a viatjar des del Japó. Una gestió burocràtica que ha retardat la seua incorporació però que, finalment, s’ha resolt a temps per a arrancar la pretemporada.
Sato, de 19 anys, és la segona incorporació oficial del club per a la temporada 2026-27 després de Justin de Haas. El FC Tokyo ja havia anunciat fa dies que el jugador no entrenaria amb el club japonés a l’espera de completar els tràmits del seu traspàs, i fins i tot va organitzar un acte de comiat al seu estadi el passat 2 de juliol. Ara, amb el visat en mà, el japonés posa rumb a una nova vida a Europa.
En les seues primeres paraules després d’arribar a València, Sato s’ha mostrat molt content i ha revelat que ja ha parlat amb Carlos Corberán. Un primer contacte amb el tècnic que confirma que la seua integració en el projecte ha començat abans fins i tot d’entrenar.
L’acord entre el València i el FC Tokyo es tanca per poc menys de 4 milions d’euros i inclou un percentatge de futura venda d’entre el 10 i el 15% per al club japonés. Extrem versàtil capaç de jugar per banda dreta i esquerra i també com a mitjapunta, Sato destaca per la seua qualitat tècnica, la seua velocitat i la seua capacitat en el u contra u. Una aposta de futur que el club considera estratègica per a la banda.




