El València CF ha traslladat este dilluns a l’Athletic Club una oferta formal per incorporar en qualitat de cedit, amb opció de compra, a Julen Agirrezabala. Segons ha informat el periodista Héctor Gómez, l’entitat valencianista ja ha obtingut el vistiplau del futbolista, qui ha comunicat al club basc que ha escollit jugar a Mestalla i que eixirà de San Mamés mitjançant una cessió, sí o sí.
Ara la pilota està en la teulada de l’Athletic, que haurà de fixar una xifra per a l’opció de compra i decidir si vol incloure condicions addicionals, com una possible clàusula de recompra. El València, per la seua part, estudia la possibilitat d’executar únicament la cessió si no hi ha acord imminent sobre les condicions finals, encara que l’escenari preferit és arribar a un consens prompte.
Tot apunta que este porter serà el substitut de Giorgi Mamardashvili, qui té molt avançada la seua eixida. Mentrestant, el futur d’Stole Dimitrievski està per definir, i el club té clar que Rivero forma part dels plans per a la pròxima temporada.
Actualització: L’Athletic accepta la cessió amb opció de compra
L’Athletic ja ha contestar i accepta incloure en l’operació una opció de compra (que com es el seu nom indica no seria obligatòria), segons ha informat Nacho Sanchis. D’esta manera, les negociacions entren en els moments finals i únicament queda parlar de detalls com els bonus i les penalitzacions per minuts jugats.