Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

La xifra mínima de vendes que marquen des de Singapur

Per Blanquinegres · 27 Maig, 2025

El València necessita vendre per almenys 20 milions d’euros este estiu per poder activar la seua planificació esportiva, segons  Esta és la condició que la propietat ha traslladat a la direcció del club durant les reunions que es mantenen a Singapur, on Carlos Corberán i Javier Solís exposen el full de ruta dissenyat amb Miguel Ángel Corona. L’eixida de Mosquera, el jugador amb més mercat de la plantilla, podria cobrir esta quantitat, però no es descarta que siguen necessàries més vendes.

La necessitat d’ingressos per traspàs condiciona tant les renovacions pendents com la incorporació de nous futbolistes. Futbolistes com Hugo Guillamón o Sergi Canós tenen poques opcions de continuar, ja siga per decisió tècnica o per motius econòmics. A més, la possibilitat de fitxar dependrà no només de complir amb els 20 milions d’ingressos, sinó també del percentatge que la propietat permeta reinvertir i del sostre salarial que s’establisca per a la plantilla.

Esta realitat marca el pas del València en el mercat. Abans de pensar en reforços o en donar forma al projecte que Corberán té al cap, el club haurà d’obrir la porta a eixides.