La RFEF vol acabar les competicions siga com siga
Per Blanquinegres · 17 Març, 2020

El president de la RFEF, Luis Rubiales, ha comparegut en roda de premsa per a aclarir tot el que puga passar en el futbol espanyol. La RFEF ha aclarit què hi han quatre escenaris per a acabar la temporada:
Primer escenari: La RFEF ha informat que considera una injusticia que la lliga s’acabe tal qual està ara mateixa la classificació al ser impossible
Segon escenari: La RFEF també s’ha mostrat en disconformitat a què la lliga es declare nul·la ja què volen que s’acabe la temporada.
Tercer escenari: Què la lliga acabe com la primera volta de la lliga. Tampoc tenen aquest escenari com a una opció ja què creuen que hi han equipos que poden millorar i han millorat en la segona volta.
Sols queda una opció que es acabar la temporada. Seria garantitzar què tots els equips puguen competir en justícia i igualtat. Rubiales vol coordinar en l’administració, La Liga, Uefa, Afe i equips participants.
? @LuisRubiales: "Las competiciones se tienen que finalizar, a ser posible antes del 30 de junio, aunque esta fecha no tiene que ser un muro infranqueable. Lucharemos porque haya justicia y la clasificación refleje lo que ocurra en el campo" pic.twitter.com/tj5QyChn84
— RFEF (@rfef) March 17, 2020