Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

La decisió final de Foulquier i el València sobre el futur

Per Blanquinegres · 24 Maig, 2025

Amb el xiulit final a Sevilla, la temporada del València CF ja és història i els jugadors enceten ara el període de vacances. És moment d’acomiadaments, i el de Dimitri Foulquier pareix definitiu. Segons ha informat COPE, el lateral de Guadalupe s’ha acomiadat dels seus companys al vestidor, conscient que el seu futur està lluny de Mestalla. El seu contracte expira el 30 de juny i, davant la manca d’acord amb el club per a una renovació, tot apunta a una eixida. La proposta del club —un any fix més un altre opcional subjecte a clàusules— no ha sigut acceptada per un jugador que volia dos temporades garantides. Des de Singapur, Peter Lim manté la norma de no oferir contractes llargs a futbolistes majors de 30 anys, i no hi ha marge per a la negociació.

Així, i només amb un canvi d’última hora liderat per Carlos Corberán —el seu principal defensor—, Foulquier posarà fi a quatre temporades al club blanquinegre, en què ha disputat un total de 137 partits oficials. La seua eixida deixa un forat important en el lateral dret, una posició que queda òrfena també per la lesió de Thierry Rendall, que podria perdre’s l’inici de lliga.

Esta setmana està prevista la reunió de planificació esportiva, amb molts fronts oberts per a Corberán i Corona. Tornen als seus clubs els cedits (Sadiq, Enzo, Iván Jaime, Rafa Mir i Aarons), la porteria es queda només amb Dimitrievski, i el tècnic no compta amb jugadors com Canós o Guillamón. També hi ha incertesa amb Fran Pérez i possibles eixides com les de Mosquera, Javi Guerra o Yarek. El projecte 2025-26 comença ple d’interrogants.