La decisió del València amb «l’aficionat racista»
Per Blanquinegres · 18 Novembre, 2025
El Valencia CF ha apartat temporalment del seu abono al soci conegut popularment com “el racista del sector 5”, que no podrà accedir a Mestalla en el derbi d’este divendres davant el Levante UD. Segons ha publicat MARCA, el club ha obert un expedient disciplinari després de disposar de les gravacions difoses pel periodista José Manuel Bort en Levante-EMV, material que l’entitat considera suficient per a iniciar el procediment intern.
Mentre el soci exercix el seu dret de defensa, el Valencia li ha retirat l’accés a l’estadi de manera cautelar, i el duel del divendres serà el primer partit en què comence a complir esta mesura. Tal com recorda MARCA, el club encara no s’ha personat en la causa judicial iniciada arran de la denúncia presentada pel periodista, tot i que LaLiga sí que ha decidit sumar-se com a acusació particular.
La situació no és nova en Mestalla: el club ja va expulsar en el seu moment els tres aficionats identificats pels gestos racistes dirigits a Vinicius.
La denúncia contra el soci del sector 5 continua avançant en els tribunals, reforçada ara pel testimoni de diversos abonats de la zona que s’han oferit a declarar. El moviment sorgit entre els aficionats del sector ha aconseguit el seu primer objectiu: apartar-lo de Mestalla després d’anys de convivència complicada.




