La Curva Nord deixa d’animar en mig del partit
Per Gonzalo López · 14 Maig, 2026
En aquests moments el València està disputant la jornada 36 de LaLiga a Mestalla contra el Rayo Vallecano. L’afició torna a presenciar una imatge decebedora dels ches en un duel que passat el minut 80 transcorre en empat a 1. A la meitat de la segona part la Curva Nord ha deixat d’animar a l’equip i durant un temps s’ha fet el silenci a l’estadi.
Després d’un encontrament entre Batalla, el porter del Rayo Vallecano, i la Curva Nord, la seguretat de la grada ha decidit fer fora a un aficionat valencianista. Com a motiu de protesta per aquesta decisió, la Curva ha decidit no tornar a animar en el que resta de partit. Per altra banda, el que resta de Mestalla tracta d’animar a l’equip amb càntics de tant en tant.





