Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

Gonzalo López , 14/05/2026

Corberán analitza l'empat contra el Rayo Vallecano

ACTUALITAT
Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

Gonzalo López , 02/05/2026

Corberán analitza la derrota contra l'Atlètic de Madrid

ACTUALITAT
Corberán analitza la victòria enfront del Girona

Gonzalo López , 25/04/2026

Corberán analitza la victòria enfront del Girona

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

La condició perquè Sadiq torne al València

Per Blanquinegres · 18 Juliol, 2025

El València CF manté el nom d’Umar Sadiq sobre la taula, però només podrà aspirar a la seua tornada si espera fins a l’última fase del mercat. La Reial Societat no compta amb el davanter nigerià i vol fer caixa amb ell aquest estiu, encara que a hores d’ara el club de Mestalla no està disposat a pagar els 9-10 milions d’euros que demana el conjunt donostiarra.

La prioritat de la Real és una venda i no una nova cessió, però si el davanter continua sense eixir, podria obrir-se l’escenari d’una cessió a finals d’agost amb opció o compra obligatòria. En aquesta línia s’ha pronunciat també Salva Folgado al programa 90minuts, apuntant que seria un moviment de mercat en la recta final.

Sadiq, de 28 anys, va arribar a Sant Sebastià en 2022 procedent de l’Almeria per 20 milions, però el seu rendiment no ha estat el desitjat i s’ha devaluat. No obstant això, el seu pas pel València la temporada passada li ha permés revaloritzar-se lleugerament. El club de Mestalla segueix atent, però sap que haurà de tindre paciència si vol tornar a comptar amb ell.