Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza l'empat enfront de l'Elx

Gonzalo López , 10/01/2026

Corberán analitza l'empat enfront de l'Elx

ACTUALITAT

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Kiat Lim planeja anar a la Junta anual d’Accionistes en Fira València

Per Rocío Muñoz · 11 Desembre, 2025

El València celebrarà, dimecres 17 de desembre a les 10 del matí, en Fira València, la seua Junta anual d’Accionistes. Esta és la primera després de l’acord amb el banc d’inversió, Goldman Sachs, i d’obtindre el finançament per al Nou Mestalla, considerada l’operació econòmica més important en la història del club. Diversos mesos després de l’última comunicació institucional pública, el Consell d’Administració haurà d’oferir explicacions sobre la situació.

Així com ha informat Tribuna Esportiva, s’espera que Kiat Lim, fill del president del club, assistisca a eixa trobada. Si no hi ha cap contratemps, la família Lim tornarà a acudir a eixa cita, després de no fer-ho l’any passat malgrat la seua condició d’accionista.

La incògnita és si la Junta podrà desenrotllar-se amb total normalitat. L’any passat, a Mestalla, després de quinze minuts de protestes contínues, German Cabrera, secretari del Consell, va concloure la junta i es van aprovar tots els punts sense explicacions.

La situació d’esta nova junta, celebrada en Fira València, un dimecres laborable i a les 10 del matí, no semblen propícies perquè acudisca una gran quantitat de persones, però si que permetrà mesurar l’ànim d’afició valencianista.