Juan Carlos Ferrero: “A València sempre s’han pres molt mal que jo fora del Reial Madrid”
Per Javi Richart · 09 Març, 2026
L’ontinyentí Juan Carlos Ferrero, un dels millors tenistes de la història i número 1 del món, sempre ha sigut una persona molt aficionada al futbol. En canvi, a pesar de ser valencià, és seguidor del Reial Madrid des de ben xicotet, i això li ha causat problemes a la seua terra.
“És difícil ser del Reial Madrid a València. A mi se’m va complicar molt el dia que vaig fer la treta d’honor al Bernabeu, quan es va guanyar la Copa Davis i es va fer la treta d’honor. En València va molestar moltíssim. Em dol a dia de hui. M’encanta la ciutat, la gent, però sempre s’han pres molt mal el fet de que jo fora del Madrid”, ha manifestat Ferrero en una entrevista amb Josep Pedrerol.
A més a més, contava una anècdota respecte al partit que va tindre fa un mes a Mestalla: “El meu fill em deia: <<Anem a vore el València – Reial Madrid?>>. I li vaig dir que no perquè sabia que no anava a ser ben rebut. Em dol perquè a mi València m’encanta i la gent és fantàstica”.




