Iker Córdoba atrau interés en Segona Divisió i el València estudia la seua cessió
Per Joan Marc García · 21 Maig, 2025

El jove central és un dels jugadors de l’Acadèmia més ben valorats al València, i el club no descarta que realitze la pretemporada amb un equip de Segona Divisió que el vulga en préstec. Corberán ha mostrat la seua confiança en el central, al qual considera amb un gran futur en el primer equip, encara que tot dependrà de la planificació per a la pròxima temporada.
Segons Deportes COPE Valencia, Corberán ha quedat impressionat amb el seu rendiment en els entrenaments i creu que té les qualitats per a triomfar en l’elit. No obstant això, el club valora que una temporada en Segona, seguint l’exitós model de César Tárrega quan va ser cedit al Valladolid en Segona, podria ser el pas ideal per al seu creiximent.
El València veu esta cessió com una inversió, ja que confia que el central tornarà per a quedar-se en el primer equip, segons la font citada. L’ideal seria que el jugador poguera integrar-se des del primer dia en el seu nou club per a afermar-se com a titular. No obstant això, tot continua subjecte a la planificació esportiva, que encara no està definida mancant moviments en el mercat.