Les nostres Xarxes Socials

     

Els temes més vistos
Corberán analitza la derrota enfront del Celta

Gonzalo López , 05/04/2026

Corberán analitza la derrota enfront del Celta

ACTUALITAT
PUBLICITAT 300X300-VAL

ACTUALITAT  PRIMER EQUIP  

Guillamón trenca el seu silenci i explica l’eixida

Per Alex Alfaro · 04 Septembre, 2025

Hugo Guillamón ja és nou jugador del Hajduk Split després que el passat 26 d’agost el València CF tancara el seu traspàs. El futbolista de l’Eliana, que va vestir de blanc-i-negre durant vint anys des que entrà a l’Acadèmia amb només cinc, ha posat punt final a una trajectòria que el portà a debutar en l’elit l’any 2020 davant la Reial Societat i a disputar 146 partits oficials amb el primer equip. En declaracions a Radio Estadio d’Onda Cero, el centrecampista va reconéixer que el comiat ha sigut “molt dur”, encara que sense retrets: “Tinc molt de carinyo al València i a Corberán no li reproxe res; és un gran entrenador, però jo no vaig tindre massa oportunitats”.

El tècnic Carlos Corberán ja li havia traslladat en pretemporada que no comptava amb ell i eixa sinceritat, segons explica Guillamón, va ser clau en la seua decisió: “Tot va vindre d’una conversa amb ell. Vaig entendre que el millor per a la meua carrera era eixir i buscar minuts”. Tot i haver sigut internacional amb la selecció espanyola absoluta en tres ocasions i formar part de la llista del Mundial de Qatar, el jugador considera que necessitava un canvi d’aires per a recuperar protagonisme.

El destí elegit sorprengué a molts: Croàcia. L’exjugador del Sevilla Ivan Rakitic, actual director esportiu del Hajduk Split, va ser determinant. “No volia quedar-me a Espanya per no enfrontar-me al meu València. Rakitic em va telefonar i em va transmetre molta confiança, i això ho va fer tot més fàcil”, assegura. Guillamón arriba amb la il·lusió d’ajudar un club històric i amb la convicció que la lliga croata pot donar-li l’escenari competitiu que necessita. “Encara que molts no la seguisquen, té molt de nivell i m’ha sorprés”, conclou.