Foulquier rebutja l’oferta de renovació del València i ja escolta propostes d’altres equips
Per Gonzalo López · 20 Maig, 2025

Dimitri Foulquier s’ha convertit en una peça important del València. Amb l’arribada de Carlos Corberán el lateral dret ha tingut més protagonisme a l’equip i ha donat un gran rendiment a la segona volta de LaLiga. Després d’una oferta de renovació a principis de temporada que no va tindre èxit el club va presentar una altra oferta amb millores econòmiques.
Foulquier li ha comunicat al València que rebutja l’oferta de renovació d’una temporada més una segona opcional que proposava el club i ja escolta propostes d’altres equips, segons ha informat SER Deportivos Valencia. El lateral dret es manté en les seues exigències d’ampliació de contracte per dues temporades fixes.
L’actual defensa del club prefereix abandonar el València i jugar en un altre equip abans d’acceptar l’actual proposta de l’entitat che. El jugador es manté en què vol dos anys complets i no una temporada més una altra opcional condicionada al rendiment esportiu. Aquesta condició que sol ser la mateixa en la gran part dels clubs, consisteix a jugar un mínim de 45 minuts durant 20 partits de la temporada.
Foulquier considera que no ha de guanyar-se un segon any al club per rendiment esportiu, ja que és una cosa que ja ha complit des que va arribar. El lateral dret porta 4 temporades al València aconseguint disputar més de 30 partits oficials en cada una d’elles, superant a Thierry Correia.
El jugador del València acaba contracte el 30 de juny de 2025 des que va aterrar a Mestalla l’estiu de 2021 de la mà de José Bordalás, qui ja el coneixia del seu pas pel Getafe. El València va pagar 2,5 milions d’euros pel seu traspàs i, des d’aleshores, ha sigut un futbolista habitual en les alineacions de tots els entrenadors que han passat pel club.